TÁBOR NA CHATĚ - ODYSSEA NA OBRVÉGRECH (6.-13.7.2012)

Deadmen – vedoucí: Petra Poličová

Zuzka Urbanová, Týna Šťastná, David Sochor, Vojta Sázavský, Matěj Tvrzník, Martin Šplíchal,

Nicola Čejková, Kuba Bradáč

Pokřik: Každý z nás je velký hráč, kdo se bojí, ten je sráč, hnedle s vámi zatočíme, při nejmenším zvítězíme.

Démoni skal – vedoucí: Bára Ježková

Markéta Hatašová, Kačka Janečková, Kačka Zemánková, Aleš Maršík, Péťa Zemánek, Jáňa Duchanová,

Pavel Křikava, Nela Tvrzníková, David Bradáč

Pokřik: Lano, sedák, lezečky, to jsou naše věcičky. Skolíme všechny skály, které se nás bály. Celý tábor

vyhrajeme a soupeře domů vymeteme.

Výsledky celotáborové hry – Odyssea na Obrvégrech

1. místo: Deadmen – 178 b.

2. místo: Démoni skal – 167 b.

Výsledky celotáborového bodování:

17. David B.

DENÍK:

PÁTEK 6. 7. 12´

Jako první na sraz k chatě přijeli ve 13. hodin rodina Poličových a Bára J. Samozřejmě, že Lenka, naše vedoucí, přijela pozdě, jak je to jejím zvykem. A Jarda ještě o hodinu déle. Zkontrolovali jsem celou chatu a uklidili jsme a těšili se na zbytek pavoučků. První překvapivě přijela Zuzka, kterou si Petra vzala a uvedla do chaty, jako její týmová vedoucí. Po příjezdu všech pavoučků a ubytování se, jsme se sešli po 18 hodině na prvním nástupu, kde jsme se dozvěděli, jak bude tábor probíhat. Za vše budeme sbírat body. Jsme rozděleny na dvě skupiny a každá má svou vedoucí – Báru a Petru. Naše celotáborová hra se jmenuje Odyssea na Obrvégrech. První etapa byla, že jsme měli nazvat svou skupinu, vymyslet pokřik a nakreslit mapu okolí. Báry družstvo se jmenuje Démoni skal a Petry tým jsou Deadmen. Poslední činnost dnešního dne jsme vyráběli vlajku, pak jsme si vyčistili zuby a šli spát. Po prvním dnu vede bodování Kačka.

SOBOTA 7.7.12´

Budíček jsme měli v 7:00 a rozcvičku v 7:10. Rozcvička obsahovala oběhnutí jednoho kola kolem vesnice, dále Stříhanou a vybiku. Ranní službu měli Démoni skal, služba obsahovala přípravu snídaně a úklid po snídani, včetně sprch a toalet. Jelikož v pátek večer pršelo, nemohli jsme na skály, a tak jsme měli náhradní dopolední program, hru Dědeček měnil, až vyměnil. A jako druhou hru nám Lenka s Romanem připravili hru s buzolami. Naším úkolem bylo podle azimutu hledat lístečky se symboly a co nejrychleji se dostat zpátky do tábora. První družstvo šli Deadmeni, kteří se dostali až ke čtvrtému stanovišti a byli navedeni na soukromý pozemek a vyhnáni divnými individuy. Tímto museli ukončit soutěž a vrátit se zpět do tábora, kde jim bylo řečeno, že se trasa upraví a budou muset jít znovu. Tím pádem Lenka s Romanem šli upravit trasu a poté co se vrátili šli jako první Démoni skal. Po namáhavém začátku zvítězili Deadmeni, o 4 minuty. Byl nám dovezen oběd, Hlízy s opeřencem. Po obědě bylo slunečno, a tak jsme mohli jít lézt. První lezli Deadmeni, ale jen co jsme začali lézt, spustil se déšť. Tudíž jsme se vrátili zpět do chaty a tam jsme hráli Activity Junior Turbo. Kolem 18:00 přijeli vzácní hosté, boulařka Nikola Sudová a lezec ledového lezení Míra. První s přednáškou začala Nikola, která nám vyprávěla o akrobatickém lyžování a odpovídala na naše otázky. Pohostili jsme je večeří, Hadími ocásky s krví. Poté začala Mírova přednáška o Drytoolingu, ledovému lezení s cepíny, mixovém lezení a přinesl s sebou některé věci na ukázku. Po každé přednášce jsme dostali kartičku s autogramem. Dále jsme vyzkoušeli jejich hbité jazýčky ve hře Cukry, nečekali jsme to, ale vyhráli. Celý den jsme zakončili hygienou a šli jsme na kutě.

NEDĚLE 8.7.12´

Budíček byl opět v 7:00 našeho času. Potom následovala rozcvička, kde jsme běhali 2 kolečka. K snídani jsme měli beton a bláto s kůrkou a hrnkem čajdy. Když jsme uklidili, šli jsme do lesa na své místo, kam chodíme lézt a zrovna ten den lezli Deadmeni. Démoni skal vyráběli luky,šípy a oštěpy na večerní etapovku. Kolem 12:00 jsme se vrátili do chalupy na oběd, který si každý mohl vybrat v hospodě U Nikoly. Po poledním klidu se družstva prohodila. Když Démoni skal dolezli a Deadmeni dodělali luky,šípy a oštěpy, zahráli jsme si hru schovku na otáčení, která se všem líbila. Po odpoledním programu jsme si šli k večeři opéct čerty (buřty,párky) a topinky, když v tom přijel nový táborník jménem Markétka. Po výborné večeři jsme měli Etapovku, v níž se mělo střílet z luku do stromu a házet oštěpem. Tuto Etapovku vyhráli Deadmeni (Démoni skal se chtějí pomstít!).

Hnedka na to jsme se šli koukat na film jménem Tenkrát v ráji. Celý den jsme zakončili hygienou a šli jsme na kutě.

PONDĚLÍ 9.7.12´

Když jsme se v 7:00 probudili, tak jsme při rozcvičce (přes velké protesty) běželi o kolečko víc než včera, tj. 3 kola. Snídaně byla jako vždy výtečná a ranní službu měli Démoni skal.Potom jsme zjistili, že dnešní celodenní hrou budou „Kolíčky“ – každý si na své tričko připevnil kolíček se svým jménem a mezi týmy jsme si je kradli. Tuto etapovku vyhráli Démoni skal (tak se konečně pomstili za včerejšek). Po snídani jsme šli lézt na ‘‘Smrtku‘‘  a ‘‘Malou Smrtku‘‘.

Dopoledne lezli Démoni skal. Deadmeni zatím hráli hry-ostrov, domečky, kriket a kuličky.K obědu jsme měli jídlo které jsme si vybrali.Svíčkovou,vrabce nebo sekanou s kaší.Po obědě měli odpolední lezení Deadmeni. Večer jsme si promítali K2. Poté jsme hráli etapovou hru, jejímž úkolem bylo jít ve 22h. do lesa a zapisovat slova a písmena na papír a pak z nich skládat větu.

Den jsme zakončili hygienou a v 23 h. jsme šli spát:)

ÚTERÝ 10.7.12´

Budíček byl v 7:00 a rozcvička v 7:10 která obsahovala 3 kolečka běhu a potom jsme měli snídani. Jako první šli lézt Deadmeni a Démoni skal vyráběli oblečení, které nosili lidé na lezení v 30. letech. Démoni ušili hnědé kalhoty,bílou košili a oranžovou vestu. Ve 12 hodin byl oběd, který si zase všichni vybrali v restauraci a potom do 14:30 následoval odpolední klid. Potom Démoni skal šli lézt na skály a Deadmeni šili oblečení, které obsahovalo hnědobílé kalhoty, kytičkovaný top a krásný maglajz pytlík na kterém bylo logo pavoučků. Démoni skal si stihli vylézt jenom jednu cestu, protože začalo pršet. Nastala večeře a potom následovalo překvapení od Lenky. Přijel Simči tatínek, který dělal triky s ohněm a měl s sebou hada Omara, se kterým jsme se mohli vyfotit. Po vystoupení se někteří koukali na film ,,Pád do ticha“ a zbytek hrál hru ,,Gordický uzel“ při kterém jsme se zabavili. Den jsme zakončili hygienou a v 22 h. jsme šli spát:)

STŘEDA 11.7.12´

Ráno jsme se opět probudili v 7 hodin a šli na rozcvičku, tentokrát jsme běželi jen dvě kolečka, ale bez zastavení. Potom byla snídaně a po snídani hlasování, jestli se půjde na výlet nebo opět lézt. Dopadlo to půl na půl a tak kdo chtěl, šel na skály a zbytek na borůvky. Počasí sice nebylo nejlepší, ale nepršelo (nebo ne tolik) a lezci tentokrát vylezli i těžké sedmičky. Skupina výletníků s kelímky na borůvky se vydala po prašných lesních cestách směrem na Popovu skálu. Cestou všichni borůvky nejen sbírali ale i ochutnávali a tak měli ke konci šmoulí obličeje. Okolo jedné hodiny se všichni sešli zase v chatě na oběd. Po poledním klidu jsme dostali za úkol uvařit si na ohni jídlo podle receptu, který jsme vymýšleli předchozí večer. Nejprve jsme ale museli založit oheň a přepálit provázek natažený nad ohništěm. Deadmeni byli rychlejší, ale jen o pár sekund. Dále jsme pokračovali samotným vařením. Deadmeni vařili guláš, na to, že ho vařili poprvé v životě, dopadl dobře. Démoni skal vařili čínu a také se jim to povedlo. Po jídle jsme šli připravovat piškotové dezerty, protože večer měl přijet Josef Rakoncaj. Jen co jsme dezerty dodělali, objevil se tady a pustil nám film o svých dvou výstupech na druhou nejvyšší a zároveň nejtěžší horu světa K2. Pokračoval povídáním o svých výstupech a odpověďmi na naše dotazy. Poté nám podepsal fotografie a Báře, Petře, Lence sedáky a nakonec odjel. Večer jsme si už jen venku zahráli schovku a ve 22 hodin šli spát.

ČTVRTEK 12.7.12

Jako vždy jsme se vzbudili v 7:00 a bohužel jsme museli na rozcvičce jít běhat 3 kolečka s 1 přestávkou. Poté následovala hygiena a snídaně kde bohužel nebyla Nugeta. Démoni skal šli lézt na skálu ,,Smrtka“ a Deadmeni vytvářeli pomocí lana a dřívek žebřík,hráli hru Stonožku a Hledání čísel. Ve 12:00 hodin přišli Démoni skal ,protože začalo poprchávat. Když jsme snědli oběd a po poledním klidu, Deadmeni šli lézt na Krkavčí skálu a Démoni dělali to samé co dělali Deadmeni dopoledne. Bohužel přišli Deadmeni dříve,protože začalo opět pršet.Jarda nám udělal instrukce o uzlech a když jsme se to trochu naučili, byla soutěž kdo nejrychleji udělá dané uzly. Když přestalo pršet rozdělali jsme oheň a opékali buřty,párky a jablka. Někteří hráli na schovávanou a zbytek ,,Černou hodinu“. Den jsme opěd zakončili hygienou a šli jsme chrnět.

PÁTEK 13.7.12´

Vstali jsme v 7 hod a konečně nebyla rozcvička. Po snídani jsme si začali balit a šli jsme na poslední etapovku. Měli jsme sehnat 3 cizí podpisy, jídlo, osobní věc vedoucích, lezeckou věc a vlajku. Chatu střežil Roman, který nás zmátnul stejnou bundou, jako má Jarda. Když nás viděl, měli jsme trestný bod. Poté jsme šli do skal, kde jsme měli předvést své žebříky, které jsme vyráběli a byl závod na čas ve vylezení a slezení po něm. Pak byla závěrečná etapa – boj o vlajku. Kde jsme si svou měli schovat a pak hledat vlajku druhé skupiny. Po návratu do chaty, jsme sečetli body, udělali vyhodnocení a šli na oběd. Po nanukáči, který jsme dostali za etapu, jsme si pouštěli videa z celého táboru a uklízeli chatu. Kolem 17 hod pro nás začali přijíždět rodiče a tím pro nás tábor skončil.