PŘÍMĚSTSKÝ TÁBOR - ČCHOKORI 8611 m

1. TERMÍN: 4.- 8.7.2011

Aleš Maršík, Jana Duchanová, Petr Zemánek, Kačka Zemánková, Simona Hejsková, Petra Poličová, Bára Ježková, Vojta Sázavský, Kristýna Havelková, Klára Matějková, Kristýna Šťastná, Zuzka Urbanová

1. SIMČA - 47

8. KAČKA, ALEŠ – 35

10. KLÁRA - 31

PONDĚLÍ (4.7.2011) LEZECKÁ ARÉNA JABLONEC  (napsala: Petra) - FOTKY

První táborový den jsme šli na stěnu do Jablonce, kvůli nepříznivému počasí. Jeli jsme naši první společnou cestu vlakem. Když jsme vystoupili z vlaku, šli jsme kousek ke stěně. Přišli jsme k lezeckému areálu a vešli dovnitř s otevřenými papulemi a se slovy ,,takhle velkou stěnu neznáme.“ Dostali klíček od šatny a šli jsme se převlíknout. Po převlečení jsme dostali instrukce, co smíme a co ne, a také že za každý správně splněný úkol budeme dostávat korálek na kůži s dřevěným zvířátkem. Než jsme začali lézt, objednali jsme si jídlo. Lenka s Jardou vytáhli cesty a šli jsme lézt na určenou obtížnost, za kterou jsme si zapisovali body, když jsme jí vylezli. Kdo měl ve dvojici nejvíce bodů, dostal tak nejvíce korálků a obráceně. Celotáborová hra se jmenuje ČCHOKORI (8 611m). Přibližně ve 13:30 nám konečně přivezli oběd, který byl moc dobrý. Po slehnutí našich nafouklých bříšek jsme hráli hru kufr také o korálek. Poté jsme šli zase lézt, ale na jiném místě stěny. Kolem půl čtvrté jsme se začali balit a rozdávat si naše první korálky ze soutěží. Vydali jsme se na cestu směr tramvaj, na kterou jsme museli dobíhat. Když jsme dorazili do Liberce, čekali na nás už rodiče a rozešli jsme se každý do svých domovů.

ÚTERÝ (5.7.2011) JITRAVA - SLONÍ KAMENY, HAVRAN (napsala: Bára) - FOTKY OD ROMANA ABÁRY

Dne 5.7.201 jsme dojeli do Jitravy a nejdříve šli na Sloní kameny, kde jsme zůstali skoro celé dopoledne. Hrali jsme hry a fotili jsme se. Pak jsme se odebrali na oběd na Havrana. Oběd, který jsme rádi snědli, většinou u pavoučků obsahoval smažený sýr, řízek s bramborami a svíčková s knedlíkem. Po obědě jsme si šli zaboulderovat na skalky, které byly alespoň trochu suché.Všem to šlo moc dobře (kromě Báry , která spadla z nejvyšší výšky). Nikdo z jiných pavoučku nebyl zraněn, spíše ušpiněn. Myslím,že si den všichni užili a těší se na další zážitky!

STŘEDA (6.7.2011) PANTHEON - MALÁ SKÁLA (napsali: všichni) - FOTKY

Ráno jsme se sešli a vyrazili na vlak zabalený na dva dny. Vlak nám jen v 8:02. Jeli jsme na Malou Skálu a tam jsme postavili stany v kempu. Lenka s Jardou se šli podívat na Panťák, aby zjistili, jestli jsou skály suché. My jsme mezitím byli ve vodě a pak Lenka zavolala, ať si zabalíme lezení a vyrazíme za nimi. Když jsme dorazili, měli jsme natažené 3 cesty – Květinová stěna VIIb, E 55 VIIb a Direkt Traverz vzdechů VIII. Lezli jsme na pískovci, kde bylo spousta lidí, kteří nás obdivovali a fandili nám. Kluk s dredami nám ukázal, jak se skáče do kruhu. Ti, co to už nebavilo, šli s Marcelou do kempu. Ostatní ještě lezli a získali tím o korálek navíc. Poté jsme šli všichni na zmrzlinu, která nebyla nic moc. Pak jsme byli na jezu, kde jsme se rozdělili do skupin a šli do vody. Skupina, která byla ve vodě jako poslední, postříkala Jardu, protože chtěl dát večerku ve 20 hod. Bára s Jardou si dali závod v plavání, který Bára vyhrála, protože ji Jarda nechal. Potom jsme šli zpět do kempu a na mostě jsme zjišťovali, zda by šel slanit. Natáhli jsme si lajnu, která nebyla nic moc. Roman s Jardou rozdělali oheň a Lenka s Marcelou připravily jídlo. Pak jsme si opekli vše, co se dalo. Večeři jsme uzavřeli opečenýma bonbónama. Roman s Jardou a Vojtou šli na recepci, kde se ptali, zda bychom slanit z mostu. Vzali jsme si sedáky, odsedku, prusík a kyblík a šli všichni na most. Poté, co Jarda s Lenkou připravili slaňování, šla první Petra, protože zde mí rodiče a neruší za ní instruktoři :-). Poté slanili bez problému všichni. Začalo se stmívat, ale ještě jsme si dali pár závodů ve slalomu. Poté jsme vyhlašovali umístění a rozdávali korálky. Vojta s Alešem znovu rozdělali oheň a my si povídali o Rakoncajovi, který nám udělá na podzim besedu. Šli jsme si vyčistit zuby a ve 23:15 byla večerka. Když odešla Petra s Bárou po večerce na záchod, Simča zůstala ve stanu. Poté přišel Jarda s maskou a vybafl na Simču. Zachumlal se do spacáku a vylekal ještě holky.

ČTVRTEK (7.7.2011) SUCHÉ SKÁLY (napsala: Simča) - FOTKY

Dnes je čtvrtek, budíček byl v 7:20 hod. Jarda přišel k Báře, Pétě a Simče do stanu a vzbudil je v 7:50 hod. A hlásil, že za pět minut bude rozcvička. Bára ve stanu nadávala, že nás vzbudil pozdě a měla na Jardu kecy. Já jsem se učesala, oblíkla a Jarda a Lenka venku odpočítávali vteřiny a říkali, že kdo nevyleze, tak mu seberou korálek. Byli jsme všichni venku a nastala rozcvička. Běhali jsme po kemp,u aby jsme se trošku probrali. Poté jsme se začali rozcvičovat podle Jardy, cvičili všichni. Měli jsme 15 min. na vyčištění zubů. V 8:00 byla snídaně. K snídani jsme měli na výběr: rohlík se sýrem, salámem nebo s marmeládou. K pití byl čaj. Myslím, že všem chutnalo. Všichni dojedli a odcházeli do stanů. Roman Simču požádal, aby načepovala vodu do lahve. Kolem 9 hod. jsme vyrazili na výlet. Šli jsme na Sušky neboli Suché skály. Od kempu to bylo asi cca 1,5 km. Nejvíce se loudal Vojta, málem přišel o korálek. Po cestě jsme potkali krásného psa a Lenka ho pojmenovala Žeryk. Šel s námi skoro celou cestu a pak se odpojil a my ho už neviděli. Dorazili jsme na Suché skály, šli jsme podél nich a Lenka se nás ptala na různé věci ohledně skal. Dorazili jsme k velikému žebříku a vyšli jsme nahoru, bylo tam moc velké teplo a moc horolezců tam nebylo. Našli jsme cestu a pomalu jsme šli zpět, ale zastavili jsme se u borůvek a všichni začali trhat, někdo svačil svou svačinu. Lenka vymyslela hru, že si vezmeme tři šišky a budeme je házet do stromu. Házeli jsme a potom jsme si rozdali korálky a šli jsme dál po cestě. Cestou jsme si zahráli hru na medvědy, bylo to bezva. Šli jsme po cestě a Bára zakopla o dřevo a spadla na zem. Nic jí nebylo. Došli jsme do kempu a vyrazili jsme na oběd. K obědu byla čína a byla moc dobrá, všem chutnalo, alespoň to tak vypadalo, jak se všichni ládovali. Po obědě jsme měli volno. Po volnu nám Lenka dala hru na korálky. A Jarda s Romanem připravovali pořádný adrenalin. Hru jsme dohráli a Marcela to zkontrolovala. Kluci to dodělali. Přes potok natáhli lano a lajnu a měli jsme ručkovat. Ale nejdřív to zkusila Lenka a spadla nohama a zadkem do potoka. Byla mokrá. Pak to zkusil Jarda, balancoval a pak taky spadl, jak jsme chtěli. Všichni si to zkusili, sbalili jsme stany, šli jsme se vykoupat, a pospíchali jsme na vlak. Nastoupili jsme do vlaku a jeli jsme do Liberce. Tam čekali rodiče a toto byl konec čtvrtka.

PÁTEK (8.7.2011) MATOUŠOVKA (napsal: Vojta)- FOTKY

Dnes v pátek 8. 7. jsme měli sraz až v 8:30. Asi proto, abychom se dospali po náročném dvoudenním kempování na Malé Skále. Všichni jsme dorazili včas, až na naše trenéry, kteří to vzali oklikou přes zubaře. Při čekání na Jardu, Lenka sepsala požadavky na dnešní oběd. Když přijel Jarda, naskládali jsme se do tří aut a vyrazili do Křižan. Cesta do Křižan proběhla OK a po vylodění z aut jsme pochodovali ke skalám. Lenka s Jardou s sebou vzali i deky na vysušení lezeckých cest, ale ty nakonec nebylo potřeba použít. Vloni jsem s bráchou po cestě z auta na Matoušovku málem zašlápl užovku a další výletníci nás varovali před plazící se zmijí, letos jsme ale žádné hady nepotkali. Jarda s Lenkou natáhli 7-8 lan, na kterých jsme lezli. A taky jsme hráli kufr, což je taková hra s papírky. Když se Lenka vracela, dnes již podruhé od zubaře, dovezla nám všem oběd, na který jsme se dneska moc těšili! Trenérka Marcela nám vymyslela hru na hledání 5ti věcí v lese, ale já jsem to vzdal. Dneska jsme se trochu báli počasí, ale nakonec nám od oběda zasvítilo sluníčko a tak se nám ani nechtělo jet zpátky. Maličko pozdější návrat, ale nikomu nevadil a byl to další prima den s Pavoučky. Jako již tradičně, šli jsme s Jardou na zmrzku a pak už opravdu „hurá“ domů.

2. TERMÍN: 11.- 15.7.2011

Martin Šplíchal, Markéta Hatašová, Vítek Pospíšil, David Pospíšil, Tomáš Burak, Bára Kadavá, Kačka Janečková, David Sochor, Hana Stejskalová, Adam Šašek, Tereza Schirlová

VÝSLEDKY CELOTÁBOROVÉ HRY VE SBÍRÁNÍ KORÁLKŮ - ČCHOKORI 8611 m

1. VÍTEK – 57 (jediný vystoupil a kus i sestoupil  K2)

2. KAČKA – 45

3. DAVÍDEK – 43

4. MARKÉTKA – 41

5. BÁRA – 40

6. DAVID – 39 (nebyl jeden den)

7. TOMÁŠ – 33

8. MARTÍNEK – 30

9. HANČA – 27

10. TERKA – 26

11. ADAM - 21

PONDĚLÍ (11.7.2011) STĚNA JABLONEC (napsala: Petra) - FOTKY

Začal 2. termín lezeckého tábora pavoučků. Jako v 1. termínu nám prší, tak jsme jeli do Jablonce na stěnu. Vlak, kterým jsme jeli, měl trochu zpoždění. Ale nám to vůbec nevadilo, pršelo, tak jsme byli schovaní. Ve vlaku jsme se blíže seznámili. Na stěně Lenka s Jardou dětem vše vysvětliili, co můžou a nemůžou, a jak se jmenuje jejich celotáborová hra. První úkol celotáborové hry byl vylézt co nejvíce cest na stěně podle různých obtížností. Za které děti sbíraly body. Některým dětem to šlo líp a některým hůř. Mezi tím si všichni objednali oběd podle své chuti. Kdo si chtěl odpočinout, zahrál si twistra, po obědě děti dál lezly, aby měly co nejvíce bodů. Nakonci se vyhlásily výsledky. Děti dostávaly podle svých výkonů korálky, které navlékaly na kůži a dělaly si náhrdelníky, každý podle své libost. Ve čtyři hodiny jsme jeli zpět tramvají do Liberce, kde jsme se rozešli.

ÚTERÝ (12.7.2011) VÝLET NA MALOU SKÁLU (napsal: Vítek a David) - FOTKY

V úterý 12.7.2011 jsme se vydali na výlet s naším horolezeckým oddílem Pavoučci na Malou skálu. Vyráželi jsme z Liberce z parkoviště před hotelem Imperial, kde jsme se všichni shledali, teda až na Davida Sochora a Jardu. Pak jsme se vydali na vlakové nádraží, kde jsme všichni dostali barevné jízdenky s básničkou. Když všichni nastoupili do vlaku a zabrali si místa, měli jsme říct jaký je druhý název hory Čchokory(K2), což byl domácí úkol. Pak jsme se mohli naučit básničku, za kterou byl korálek. Po vystoupení z vlaku, jsme zjistili, že se Lenka ráno řízla do palce a teče ji krev. Tak to Marcela zavázala obvazem, ale obvaz nestačil, krev prosakovala. Hledali jsme doktora, ale žádný nikde neordinoval, pro výpadek elektřiny. Vydali jsme se k lanovému centru, kde jsme se usadili na louce u řeky Jizery. Zahráli jsme si hry a vydali se na skalní vyhlídku, která byla poblíž. Po hřebeni jsme šli až na hrad Frýdštejn. Pokoukali jsme se po okolí a při výstupu na věž Martínek počítal schody. Bylo jich 118. Když jsme si orazítkovali pavoučáky, šli jsme na oběd do hospody. Oběd byl výtečný. Vrátili jsme se na louku k lanovému centru a zahráli jsme si dobrodružnou hru. Ta spočívala v sesbírání podpisů, najít živé zvíře a přinést ho, zjistit cenu limonády, vyžebrat jídlo a zjistit jméno hradu, na kterém jsme byli. Po dohrání hry na TRPASLÍKA jsme se vydali na vlakové nádrží Malá skála a zamířili domů. V Liberci čekali nadšení rodiče. Výlet na Malou skálu jsme si moc užili a těšíme se kam se vydáme zítra.

STŘEDA (13.7.2011) LEZENÍ NA MATOUŠOVCE - FOTKY

ČTVRTEK (14.7.2011) LANOVÉ CENTRUM HARCOV (napsal: David P.) - FOTKY

Ve čtvrtek jsme se sešli na parkovišti v 8h. Nedorazil jen Jarda. Pak jsme šli na Fügnerku a jeli autobusem do Harcova kde je LANOVÉ CENTRUM. Přijeli jsme tam a nejdřív jsme šli na malý překážky, pak až na velký. Malý překážky - lezení po prknech. Velký překážky - lezení po prknech ve výšce a taky lanové překážky. Taky jsme sami slaňovali a spouštěli nás dolů. Potom jsme se přivázali za karabiny k sobě a dělali vlak. Pak jsme pospíchali na oběd. Dneska byly k obědu borůvkové knedlíky. K zákusku jsme dostali roládu s čokoládou , šlehackou a cukrem. Po obědě jsme byli na louce, rozdělili se na dvě družstva a hráli hry. Třeba jsme hledali 20 věcí za 7 minut. Pak jsme ty věci vytahovali z igelitky, dávali je na zem a druhé družstvo věci hledalo. Nebo jsme hádali slova napsané na papírku. Den jsme zakončili vybikou a rozdáním korálků. Na parkoviště do města jsme šli pěšky.

A JEŠTĚ DENÍK OD MÁRKÉTKY

Takže, čtvrtek. Ve čtvrtek jsme jeli lézt do lanového centra na Harcově. Bylo to tam hezký. Nejdřív jsme vylezli nahoru po žebříku a pak jsme se rozdělili na dvě skupiny podle věku. Všichni jsme si zkusili zelené kolečko – ty nejlehčí lanové překážky. Všichni jsme to zvládli a moc se nám to líbilo. Naše skupina mladších si to zelené kolečko dala ještě jednou, ale opačným směrem. Ti starší šli na černou trasu, ta už byla o hodně těžší. Já Markétka s Davídkem jsme šli na modré překážky, byly těžké, ale zvládli jsme to. Pak jsme se všichni zas sešli u žebříku. Terka, moje kamarádka, slanila dolů stejně jako pár zkušenějších, já ne, protože to tak Lenka řekla. Spustil nás dolů instruktor. Pak byl čas na oběd, šli jsme pěšky do hospody U Břízy, měli jsme borůvkové knedlíky. Po obědě jsme šli pěšky zpátky na parkoviště, kde si nás vyzvedli rodiče.

PÁTEK (15.7.2011) LEZENÍ V RADOŇOVICÍCH

Sraz byl zase u Imperialu v 8 hodin. Potom jsme nasedli na vlak. Vystoupili jsme v Hodkovicích nad Mohelkou a šli jsme ke skále. Tam jsme chvilku počkali, než instruktoři natahají lana a šli jsme lízt. Skoro všichni vylezli všechny cesty. Potom jsme měli oběd(každej si přinesl svůj). Po obědě jsme asi půl hodiny odpočívali a potom kdo chtěl lízt, tak ten lezl a kdo nechtěl lízt, tak nelezl a hrál tam s ostatníma, co nechtěli lízt hry. Někdo (kdo chtěl) dokonce slaňoval. Potom (asi ve 3 hodiny) šli Péťa s Marcelou připravit do lesa hru a nikdo se nesměl koukat. A my jsme zatím hráli hry. Potom nás Péťa zavolala a vysvětlila nám hru. Do lesa poschovávali 18 věcí, co do lesa nepatří a našim úkolem bylo, ty věci najít. A aby to nebylo jednoduchý, udělali jsme dvojice a každá dvojice byla svázaná za ruce odsetkou. Po hře už jsme jenom stáhli lana a šli jsme na kraj lesa a tam jsme rozdali korálky. Za jednu vylezenou cestu jeden korálek (každá cesta se počítá jenom jednou). Potom si každý spočítal korálky a nahlásil to Lence a ona si je zapsala a vyhlásila výsledky. Jedinej, kdo nasbíral víc než 50 korálků byl Vítek. Ten jich měl dokonce 57. Potom jsme šli na nádraží, nasedli jsme na vlak a jeli jsme zpátky k Imperialu.

3. TERMÍN: 18.- 22.7.2011

Kuba Bradáč, David Bradáč, Nela Tvrzníková, Matěj Tvrzník, Vojta Sázavský, Julie Sanetrníková, Magda Tomášková, Pavel Křikava, Nicola Čejková, Emily Basaran

VÝSLEDKY CELOTÁBOROVÉ HRY VE SBÍRÁNÍ KORÁLKŮ - ČCHOKORI 8611 m

1. KUBA – 58 (vystoupil a kus i sestoupil  K2)

2. MATĚJ - 53   (vystoupil a kus i sestoupil K2)

3. NICOLA A JULČA - 47

4. NELA - 40

5. PAVEL (nebyl jeden den) A DAVID - 38

6. VOJTA - 37

7. MAGDA - 35

8. EMILY - 29 (nebyla jeden den)

PONDĚLÍ (18.7.2011) MATOUŠOVKA (napsal: Kuba) - FOTKY

Dnes jsme jeli na skálu jménem Matoušovka. Ráno jsme přijeli na parkoviště v 8.30. Když jsme se všichni sešli, tak Lenka s menšíma dětma šla na vlak, tam zjistili, že vlak má výluku. Tak šli zase zpátky, a protože jsem měl sandále, tak mi táta ještě jel pro boty. Když mi je přivezl, tak ho Jarda poprosil, aby nás tam odvezl. Dojeli jsme do Křížan a tam jsme zabočili do lesa.(táta to nechal u silnice).

Tak museli vyjít pěšky. Došli jsme ke skále, tam jsme si odložili batohy na plachtu. Pak Jarda prohlížel skálu, jestli není mokrá. Byla suchá. Tak s Lenkou natáhli lana. Pak nám řekli, že budeme hrát celotáborovou hru jménem ČCHOKORI.
Lezli jsme a najednou Nikolu začaly tlačit lezečky, tak se všech ptala, jakou mají velikost bot. A nakonec si půjčila od mě,tak jsme si je půjčovali. K obědu jsme měli skoro všichni svíčkovou, po které jsme měli druhý den průjem. Po obědě jsme měli polední klid, ale skoro všichni si hráli u stromu. Pak jsme lezli z druhé strany skály, tam jsme to vylezli jen já s Matějem a Julčou. Potom jsme všechno zabalili a šli dolů k autu. Jarda nejdřív odvezl Lenku s menšíma dětma na nádraží. Když jel zpátky, tak nás úmyslně nechal na tom místě, a pak se samozřejmě vrátil. Dojeli jsme do města a řekli si, že ještě zajedeme na zmrzlinu než přijedou ostatní, ale jen jsme plítvali benzín, protože jsme žádnou nenašli. A mě bylo z auta špatně, tak jsem to hodil do křoví. A jeli jsme domů.

ÚTERÝ (19.7.2011) SLUNEČNÍ STĚNA - HODKOVICE n/M. (napsal: Vojta) - FOTKY

Dnes jsme měli sraz v 8 hodin. Myslel jsem, že dorazím jako poslední, ale Lenku s Jardou jsem stejně předzávodil. První skupina odešla na vlakové nádraží a druhá odjela s Jardou autem na dnešní lezení do Hodkovic nad Mohelkou na skálu, která se jmenuje Sluneční stěna ve vísce Radoňovice. Prošli jsme se od vlaku a Jarda s partičkou, která jela autem, zatím přenosili baťohy z auta ke skále. Když přišla vlaková skupina, Lenka s Jardou spustili lana ze skály a my jsme si mezi tím hráli v lese.

A pak jsme lezli a lezli. Opět nad námi kroužilo letadlo a „kontrolovalo“ jak lezeme. Oběd byl velmi dobrý a hurá na slaňování. Po přestávce a krátkém odpočinku jsme zase lezli a pak z kopce na vlak. Vlastně dneska ne, vlakem jel jenom Jarda s Magdou. Někteří se od nás odpojili už v Hodkovicích a my ostatní jsme frčeli s Lenkou autem. Když jsme přijeli na parkoviště, kde jsme měli sraz, Lenka se mi snažila vytáhnout klíště a doma jsme našli ještě další. Dneska to bylo zase fajn, ale s Jardou jsme byli maličko zklamáni, protože jsme byli opět bez zmrzliny.

STŘEDA (20.7.2011) VÝLET NA PANTHEON A FRÝDŠTEJN (napsala: Nicola) - FOTKY

Dneska to začalo u nás doma tím, že jsem si našla klíště! Ale vytáhli jsme ho skoro hned, takže POHODA!! Dnes kvůli tomu HROZNÉMU dešti v noci, jsme jeli na pěší výlet na Malou Skálu;) Byla to konečně (Jak pro někoho) změna, protože jsme jeli všichni vlakem! Sraz jsme měli jako většinou v 8:00. Tentokrát tam už Lenka s Jardou byli (Včera totiž přijeli jako poslední až v 8:10;D*)!! Poslední byl tentokrát Náš Pepan (Vojta Sázavský). Dnes nám chyběl Pavel, protože měl asi ještě pořád průjem po té svíčkové z pondělka! Když jsme byly ve vlaku, dostali jsme první úkol! Lenka nám sehnala dětské jízdenky, na kterých byly básničky, které jsme se měli naučit za korálky. Já jsem to zvládla bez potíží . Vystoupili jsme na Malé Skále a šli jsme na Pantheon(vyhlídku) :) Tam jsme se všichni fotili!:/. Z Pantheonu jsme šli na hrad(spíše zříceninu)Frýdštejn! Cestou jsme hráli stopovanou. Cestou do věže jsem spočítala 117 dřevěných schodů. Pak jsme šli na oběd. Já jsem měla čevabčiči, ale byl toho málo, takže jsem dojídala asi dvoje rizoto (po Julče a Magdě)! Pak jsme šli ještě do cukrárny. Tam jsme si dávali zmrzliny, nanuky, kyselé spreje, jedlé papíry, pendreky atd....! Pak jsme šli na Žlutou plovárnu hrát různé hry!:)*Poté na nádraží a čekali jsme na vlak! Tam jsem si povídala s Vojtou S.. a řekl mi takové MALÉ tajemství týkající se Emily:D*;)Ve vlaku Vojta vymyslel hru pusinkovaná. Hrálo se to tak, že jsme museli dát někomu pusu na tvář přímo takhle->:-* :DD Jarda dal pusu Vojtovi, Vojta dal pusu mě, já jsem dala pusu Emily, Emily jí dala Léně, Léňa Julče, Julča Nele, Nela Magdě, Magda Davidovi, David Matějovi, a tak to skončilo, protože Matěj jí nechtěl dát Kubovi:DD* Přijeli jsme do Liberce a šli jsme zase na to naše parkoviště naproti Imperiálu. Tam jsme se všichni rozešli a rozjeli v autech domů. Kromě mě! Já jsem si jela koupit nové lezečky:))Zítra pojedeme do Jablonce (tam bydlím) na stěnu, protože by mělo zase pršet...!:( Tak zase zítra ČÁU;)*

PS: Bylo to super

ČTVRTEK (21.7.2011) LEZENÍ V JABLONCI (napsala: Julča) - FOTKY

Ráno lilo. Jeli jsme autobusem a tramvají do Jablonce na stěnu. Zvenku nebylo vůbec poznat, že je tam lezecká stěna, dům vypadal jako továrna. Nejdřív jsme museli nahoru do patra do šaten, potom dolů do haly, kde jsme se nejdřív nasvačili. Pak Jarda s Lenkou natahali lana a začali jsme. Potom jsme lezli a lezli a lezli a lezli....Ve dvanáct nám měli dovézt oběd, ale nakonec byl až v jednu. Po obědě jsme šli na boulder nebo jsme přendávali lana na další cesty. A zase lezli a lezli a lezli a lezli.....A nakonec zase tramvají a autobusem domů do Liberce. Odpoledne lilo.

PÁTEK (22.7.2011) LEZENÍ NA ŠUTRU (napsali: Nela a Matěj) - FOTKY

Dnes jsme si mohli trochu přispat, zase prší, tak máme sraz na Šutru v devět hodin. My s Nelou to máme dobrý, jedeme z Duba s Lenkou a Jardou. Když jsme přijeli na Šutr, tak tam na nás už ostatní čekali. Pak jsem se převlékli a šli hrát pavoučka (trpaslíka) Potom Lenka připravila opičí dráhu, kterou vyhrála Nela. Pak jsme lezli a byli jsme na bouldrovce. Tam jsme chvilku lezli a pak jsme hráli hru levá pravá. Potom jsme se šli naobědvat. Kdo chtěl,l objednal si u Lenky pizzu. Byla dobrá. Po obědě jsme hráli hry. A pak jsme si oblékli sedáky a lezečky, vytáhli lana a lezli. Na Šutru změnily pár cest. Lenka s Jardou koupili nová lana, tak se jistilo dobře. Dostávali jsme poslední korálky. Já a Kuba jsme měli víc než padesát, takže jsme vylezli až nad vrchol :-) A potom jsme ještě lezli. Tábor se nám líbil, i když nám počasí moc nepřálo. Škoda, že ten týden tak rychle utekl.